خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان اعلام کرد؛

لغو اجرای طرح زوج و فرد شماره‌گذاری پلاک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۰۸۴

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: اجرای طرح زوج و فرد شماره‌گذاری پلاک خودرو در استان قزوین برداشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،سرهنگ مهرداد حسن‌پور اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری، مراکز شماره‌گذاری پلاک خودرو نیز همانند بسیاری از امور خدماتی از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تا ۵ اردیبهشت ماه جاری تعطیل و با فروکش شدن روند این ویروس، این مراکز فعالیت خود را از ششم اردیبهشت ماه دوباره آغاز کردند.

 رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: با توجه به وضعیت پیش آمده، مشکل موجود در این حوزه مربوط به وکالتنامه‌های منقضی شده‌ای بودند که باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده و پلیس نیز هیچ نقشی در این رابطه نداشت که همین مسئله باعث ایجاد ازدحام و تشکیل صف‌های طولانی برای تعویض پلاک خودرو مقابل مراکز تعویض پلاک پس از بازگشایی شده بود.

حسن پور بیان کرد: به همین منظور و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار شد برای پذیرش متقاضیان تعویض پلاک با توجه به ازدحام به وجود آمده، طرح زوج و فرد را براساس آخرین شماره رقم پلاک خودرو و همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۷ به مورد اجرا بگذاریم.

وی اضافه کرد: با توجه به پیشنهاد فرماندهی پلیس راهور ناجا مبنی بر تمدید اعتبار وکالتنامه خودروها به مدت ۴۰ روز و کاهش مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک خودرو در سطح مراکز استان، تصمیم به برداشتن طرح زوج و فرد مراجعه کنندگان گرفتیم.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: براین اساس، وکالتنامه‌هایی که مدت اعتبار آنها مربوط به ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا ۶ اردیبهشت ماه جاری بود، به بعد ۴۰ روز کاری (غیر از تعطیلات) مورد تمدید قرار گرفته و دارندگان آن می‌توانند به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه کنند.

به گفته حسن پور، پنج مرکز تعویض پلاک خودرو قزوین بعد از بازگشایی (ششم اردیبهشت ماه جاری) برحسب دستور فرماندهی انتظامی استان، در سه نوبت کاری و از ساعت ۸ تا ۲۰ همه روزه فعالیت داشته و پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز