خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبرداد:

گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۰۸۰

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: ۱۵۰ روستای کردستان امسال به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری گفت: تاکنون یک هزار و ۳۰۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و امسال نیز این شرکت برای گازرسانی به ۱۵۰ روستا برنامه‌ریزی شده است.

فعله‌گری افزود: برای گازرسانی به این ۱۵۰ روستا در استان، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در صورت رفع بیماری کرونا و تأمین اعتبارات لازم، تا پایان سال ۹۹ تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار جمعیت این استان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد که تحول بزرگی در حوزه گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: پارسال برای گازرسانی به ۱۲۸ روستای این استان و اتصال آن‌ها به شبکه گاز سراسری، یک هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد.

فعله‌گری گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۸ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان اجرا شده که سه هزار و ۳۹۶ کیلومتر در بخش شهری و هفت هزار و ۳۸۲ کیلومتر نیز در بخش روستایی است.

وی با اشاره به اینکه کار گازرسانی به روستا‌های سخت‌گذر دشوار و هزینه‌بردار است، افزود: بستر مناسبی برای تامین سوخت دائمی این روستا‌ها از طریق اتصال به شبکه گاز ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز