خبرگزاری کار ایران

منتخب مجلس یازدهم در البرز:

تمام اقدامات مجلس آینده باید حول محور حقوق مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۰۰۵

نماینده منتخب حوزه ساوجبلاغ، نظراباد و طالقان در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، گفت: در مجلس های قبلی کار کارشناسی روی مصوبات کمتر صورت می‌گرفت که باید این روند در مجلس یازدهم اصلاح شود.

به گزارش ایلنا، علی حدادی در اولین دیدار رسمی خود با سودابه رادفر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، اظهار داشت: اولویت‌های مهمی در مجلس یازدهم برنامه‌ریزی شده است که محور همه آنها نفع مردم در خدمات و قوانین است و قصد داریم با اصلاح قوانین دست و پا گیر به این مهم دست یابیم.

وی افزود: در مجالس ادوار گذشته، بعضا قبل از تصویب قوانین، کارشناسی صورت نمی‌گرفت و منجر به ایجاد چالش بین مردم و دستگاه‌های اجرایی می‌شد.

نماینده منتخب حوزه ساوجبلاغ، نظراباد و طالقان، ادامه داد: یکی دیگر از اولویت‌های مجلس یازدهم انحصارزدایی و جلوگیری از رانت است. اقتصاد کشور بر پایه نفت بنا شده که لازم است با جلوگیری از قاچاق کالا، مالیات و ... تولید ناخالص کشور را افزایش دهیم و کشور را از اقتصاد نفتی رهایی بخشیم. اجرای موفق ریجستری تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات توانست قاچاق تلفن همراه را به صفر برساند.

حدادی که سابقه چند دوره فرمانداری را در دولت نهم و دهم در کارنامه خود دارد، ظرفیت‌های استان را بسیار بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: لازم است با سرویس‌دهی مناسب به روستا ها از کوچ به شهر‌ها جلوگیری کنیم و اگر آمایش سرزمینی و نقشه راه مناسبی برای کشور تهیه نشود به بی راه خواهیم رفت.

در این دیدار، رادفرد به معرفی و تشریح ساختار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان پرداخت و بیان داشت: استان البرز با قرار گرفتن در کریدور فناوری اطلاعات، نزدیک بودن به پارک سجاد و در اختیار داشتن منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، یکی از استان های مهم برای این وزارتخانه محسوب می شود که در سال پایانی دولت مشغول اتمام طرح های شروع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز