خبرگزاری کار ایران

ریاست اداره اوقاف گناباد خبر داد:

برگزاری ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی گناباد در ایام شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۹۴۲

ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد از برگزاری ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در ایام لیالی قدر بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد ،حسن تقوی مند گفت: خدا را شاکریم که در ایام منتهی به شب های قدر با توجه به سخاوت و کرامت امام علی (ع) شاهد برگزاری ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در محل اداره اوقاف و امور خیریه گناباد هستیم.

وی ادامه داد: در این مرحله تعداد 62 بسته به ارزش هر بسته 250000 تومان شامل (برنج ، روغن ، مرغ ، رب ، قند ) توزیع می شود .

وی افزود: از اوایل اجرای رزمایش همدلی و مواسات تعداد 368 بسته به ارزش 94میلیون و 250 هزار تومان در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است .

ریاست اداره اوقاف و امور خیریه گناباد گفت: این رزمایش با همکاری قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان ، دفتر امام جمعه و فرمانداری گناباد برگزار شده و جهت شفاف سازی تمامی اطلاعات اشخاص در سامانه سخا ثبت میگردد.

تقوی تصریح کرد: هزینه برگزاری این رزمایش از دو محل یکی موقوفات منطبق یعنی وقفهایی که اجازه می دهد مانند سفره های افطاری برای نیازمندان که به گوشت و برنج و ..تبدیل می شود و دیگری از محل مساعدت و همدلی خیرین شهرستان که با نگاه ویژه و حمایت خود ما را در انجام این مهم یاری رساندند تامین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز