خبرگزاری کار ایران

لبافی مطرح کرد:

تربت حیدریه جزو شهرستان‌های برتر از نظر عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۸۲

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: تربت حیدریه در حوزه عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی جزو شهرستان‌های‌ برتر استان محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور سعید باستانی، نماینده تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، محسن زنگنه منتخب این حوزه انتخابیه در مجلس و علی‌اکبر لبافی، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در محل فرمانداری شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در این جلسه گفت: تربت حیدریه در حوزه عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی جزو شهرستان‌های‌ برتر استان محسوب می‌شود که باید برای حفظ این جایگاه تلاش کرد.

علی‌اکبر لبافی افزود: باید به سمت مشارکت متقابل بیشتر مردم و معین‌ها، بازتوانی و ایجاد مشاغل خرد خانگی و روستایی و تاسیس صندوق‌های خرد روستایی پیش برویم تا به عنوان یک مدل موفق بتوانیم در سال جهش تولید در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان تربت حیدریه نیز گفت: تاکنون در قالب 45 پروژه تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ریالی 22 هزار میلیارد تومان در شهرستان تربت حیدریه به امضا رسیده است.

علی رستمی با اشاره به اینکه در شهرستان تربت حیدریه 14 معین اقتصاد مقاومتی حضور دارند که کار خود را شروع کرده‌اند، افزود: در سال جاری علیرغم تعریف ۵۵ پروژه در شهرستان، پیش‌بینی می‌کنیم در شش ماهه ابتدای سال جاری قراردادهای جدیدی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز منعقد شود.

در این جلسه نماینده تربت حیدریه در مجلس و منتخب این حوزه انتخابیه به عنوان اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خصوص پیشبرد سیاست‌های استاندار خراسان رضوی در استان و شهرستان اعلام همکاری کردند، تا با هم‌افزایی قدم‌های بیشتری برداشته شود.

همچنین در این جلسه که دیگر اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان تربت حیدریه نیز حضور داشتند، مجموعه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است تعدادی از معین‌های اقتصاد مقاومتی در این جلسه ضمن ارائه گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده در سال گذشته پیشنهادات سال جاری مجموعه خود را نیز ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز