خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

فرصت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان وجود دارد/ جاسک به قطب صنایع انرژی، نفت، گاز و صنایع پایین دستی تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۷۳

استاندار هرمزگان گفت: فرصت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان وجود دارد و از سرمایه‌گذاری در این استان به ویژه در مناطق شرق و غرب هرمزگان حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری متقاضی احداث پترو پالایشگاه در سواحل مکران در شرق هرمزگان، با بیان اینکه فرصت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: از سرمایه گذاری در این استان به ویژه در مناطق شرق و غرب هرمزگان به شرط وجود عزم و اراده و پشتکار در سرمایه گذار، حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در هرمزگان به خصوص در حوزه نفت و پتروشیمی و پالایشگاه در جاسک و پارسیان، افزود: با برنامه‌های در حال اجرا، سواحل مکران به ویژه شهرستان جاسک به قطب صنایع انرژی، نفت، گاز و صنایع پایین دستی تبدیل می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح‌کرد: امکان واگذاری زمین، تسهیلات و مهیا کردن زیرساخت مناسب برای سرمایه‌گذاری در جاسک وجود دارد و قرار گرفتن در موقعیت مناسب در سواحل مکران و دارا بودن پرواز به تهران در هفته نیز از جمله دیگر مزیت‌های این شهرستان است و این زیرساخت‌ها به سرمایه گذاران کمک می‌کند.

همتی بیان کرد: توسعه سواحل مکران مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد و چنانچه عزم جدی از سوی سرمایه گذاران وجود داشته باشد، ما نیز حمایت و پشتیبانی لازم را با هدف توسعه این منطقه، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز