خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

برای رسیدن به توسعه پایدار در خراسان رضوی نیازمند وحدت هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۶۶

استاندار خراسان رضوی قبول مسئولیت داوطلبانه معین‌های اقتصاد مقاومتی در کنفرانس مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را ارزشمند دانست و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند وحدت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ویدئو کنفرانسی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت شهرستان جوین برگزار شد، افزود: جوین با توجه به استعدادهای خود باید به اولین قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل شود.

وی ادامه داد: به لطف امام رضا(ع)، همتی که دستگاه قضایی استان و همه شهرستان‌ها در جهت حمایت از  سرمایه ‌گذاری داشته‌اند، بسیار کار قابل توجهی است.

استاندار خراسان رضوی ذات مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را وحدت‌آفرین دانست و با بیان اینکه ما برای کار و تلاش و رسیدن به توسعه پایدار نیازمند وحدت هستیم، اظهار داشت: دستورات اسلامی در جهت تعالی اقتصادی فرهنگی تاثیری روشن و مدقن دارد.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به وحدت و انسجام ایجاد شده در شهرستان جوین، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری این شهرستان را به عنوان یکی از مناطق برتر، به کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به تاثیر مدیریت‌ها در روند اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، تصریح کرد: نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان ایجاد شده است تا این مثلث به درخت تنومندی برای رشد اقتصادی خراسان رضوی تبدیل شود.

استاندار خراسان رضوی یکی از اهداف اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را، بازگشت مردم شهرستان‌ها و روستاها به این مناطق ذکر کرد و یادآور شد: وقتی کسب و کار فراوان ایجاد شود، روستا و شهرستان‌های هدف، مهاجرپذیر خواهند شد.

رزم حسینی با اشاره به وحدت شکل گرفته در استان، گفت: اینکه رئیس دادگستری استان در جلسه دبیرخانه شورای امنیت ملی کشور در بخش اقتصادی شرکت می‌کند، یک اتفاق نادر است، برای این است که می‌گوئیم سرمایه‌گذاران و معین‌های اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بوجود آمده ناشی از وحدت و هم‌افزایی در استان، حداکثر استفاده را ببرند.

استاندار خراسان رضوی یکی دیگر از اهداف مثلث توسعه اقتصادی را، توانمندسازی مردم برشمرد و ادامه داد: هر چند توانمندسازی هدف مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است اما در زمان اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، فقرزدایی و محرومیت‌زدایی هم اتفاق خواهد افتاد.

رزم‌حسینی با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق فکر روستایی، تصریح کرد: فرماندار و بخشدار و دهیار، کارگزار مردم هستند و باید با معین‌های اقتصاد مقاومتی همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز