خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین خبر داد:

یک کشته و 5 مصدوم در قزوین بر اثر برخورد دو خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۶۳

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از کشته شدن یک تن و مصدومیت ۵ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیونت نیسان با سواری پراید در لاین شمالی آزاد راه کرج - قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ رحیم خامدی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف در لاین شمالی آزاد راه کرج -قزوین نرسیده به عوارضی بلافاصله عوامل پلیس راه و عوامل کلانتری"مهرگان"به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه کامیونت نیسان با یک دستگاه سواری پراید با 5 سرنشین برخورد که متاسفانه راننده پراید در دم فوت و 5 سرنشین دیگر مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکر درمانی منتقل شدند.

سرهنگ خامدی اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را حرکت با دنده عقب در آزاد راه از سوی راننده کامیونت نیسان اعلام کردند.

وی تصریح کرد: براساس ماده 55 آئین نامه راهنمایی و رانندگی حرکت با دنده عقب در آزاد راه ها و بزرگراه ها ممنوع بوده و از رانندگان درخواست داریم؛ ضمن تمرکز در امر رانندگی، قبل از خروج و ورود به مسیر های اصلی و فرعی مورد نظر حین تردد ها در آزاد راه ها و بزرگراه ها نسب به اتخاذ تصمیم به موقع و درست اقدام و در صورت اشتباه در انتخاب مسیر و عبور از محل مورد نظر از حرکت به صورت دنده عقب خودداری و حوادث تلخ را رقم نزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز