خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اردستان خبر داد:

وضعیت سفید به منزله پایان کرونا نیست/ رصد خبرنگاران به صورت ماهانه در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۳۹

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: خبرنگاران برای مردم تبین کنند که وضعیت سفید به منزله پایان کرونا نیست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فضل الله بصیرت در جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان اردستان اظهار کرد: خبرنگاران رکن اصلی خبر رسانی در شهرستان اردستان بوده که باید این موضوع هر چه بیشتر تقویت شود.

وی افزود: در حوزه ساماندهی خبرنگاران و حوزه‌های مختلف رسانه‌ای فعالیت‌های خوبی انجام شده و لازم است خبرنگاران در این خصوص با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای خبرنگاران شهرستان اردستان به شکل ماهانه رصد و همه اخبار از نظر نوع خبر و وزن خبر ارزیابی می‌شود.

بصیرت تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند در پرتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کنند و فعالیت خود را به ثبت برسانند تا جزو عملکرد آنها محسوب شود.

وی تصریح کرد: تاکنون هفت خبرنگار به شکل رسمی با خبرگزاری‌های استان اصفهان در ارتباط بوده و اخبار شهرستان اردستان را در این زمینه پوشش می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اردستان خاطرنشان کرد: شیوه نامه خبرنگاران برتر اردستان در حال تهیه است تا در مراسم روز خبرنگار در ۱۷ مرداد از برترین‌ها تقدیر شود.

بصیرت با بیان اینکه موضوع وضعیت سفید شهرستان از نظر ابتلاء به کرونا تأیید شده است، تاکید کرد: خبرنگاران در خصوص اطلاع رسانی مبنی بر اینکه وضعیت سفید به منزله پایان کرونا نیست آن را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز