خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۳۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به آغاز ثبت نام برای دریافت وام کرونا از امروز گفت: صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت کرده اند در سامانه کارا ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، هادی ابراهیمی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا یکی از سیاست‌های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است، افزود: بر این اساس ۱۳ رسته شغلی شناسایی شده که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای مجوز فعالیت از دستگاه ها و ارگان های ذیربط بوده و مبادرت به حفظ اشتغال موجود در بنگاه‌های اقتصادی کرده اند، در صورت دریافت پیامک از سوی این وزارتخانه و با داشتن شرایط و ضوابط اعلامی، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند آن در این سامانه اقدام و از تسهیلات مذکور بهره مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات منوط به ارائه لیست بیمه و پرداخت آن تا پایان فروردین ماه 99 به سازمان تامین اجتماعی است و در صورتی که نیروی شاغل بنگاه از مقرری بیمه بیکاری در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد 99 استفاده کند مشمول بهره مندی از این تسهیلات نخواهد شد.

ابراهیمی اظهار کرد: ثبت نام در این سایت هیچ حقی را برای متقاضی ایجاد نمی‌کند و پرداخت تسهیلات به صاحب کسب و کار پس از بررسی فرآیند توسط سازمان های ذیربط و بانک های عامل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز