خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

آغاز فعالیت ۱۶۰ کارخانه جدید در گیلان/ اشتغالزایی بیش از دو هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۹۹

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به آغاز فعالیت ۱۶۰ کارخانه جدید در استان طی سال گذشته، گفت: با فعالیت این کارخانه برای دو هزار و ۵۶ نفر اشتغالزایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش با اشاره به اینکه در سال گذشته پروانه بهره برداری برای ۱۶۰ کارخانه صنعتی و تولیدی در استان گیلان صادر شده است، اظهار کرد: گفت: میزان سرمایه گذاری انجام شده برای این کارخانه‌ها بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه جذب این میزان سرمایه‌گذاری نشان دهنده رونق تولید در بخش صنعتی است، افزود: با راه‌اندازی این تعداد کارخانه برای دو هزار و ۵۶ نفر شغل ایجاد شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به جذب هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید برای رفع مشکلات، چالش‌ها، تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت‌های تولیدی با همه همه دستگاه‌های و نهادها، گفت: این میزان تسهیلات به بیش از هزار و ۵۸۷ واحد پرداخت شد تا گیلان از این نظر در جایگاه سوم کشوری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با بررسی مشکلات و موانع تولید در استان بیش از ۴۱۷ واجد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: مسئولان دستگاه قضائی استان با برگزاری جلسات تحلیلی و تخصصی ویژه با رویکرد حمایت از تولید، اشتغال و استمرار چرخه تولید پارسال پای کار آمدند و با تشکیل شعبه ویژه شورای حل اختلافات صنعتی از توان و ظرفیت قضایی برای رفع مشکلات بخش تولید استفاده کردند.

دلق پوش همچنین به احیای دو برند ملی صاحب نام تعطیل شده گیلانی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۱۶ واحد صنعتی متوسط و کوچک گیلان بیش از ۴۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود مناسب دارای یارانه پرداخت شد که موجب رفع مشکلات پروژه‌های صنعتی نیمه تمام استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز