خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان:

20 نقطه حادثه خیز در جاده‌های روستایی استان اصلاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۳۶۳

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: ۲۰ نقطه حادثه خیز در جاده های روستایی استان شناسایی شده است که برای کاهش سوانح رانندگی برای رفع این نقاط اقدام می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی صمیمیان افزود: برگزاری‌جلسات پیگیری برای رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی استان با پیشنهاد اداره دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در هفته آینده برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده های روستایی استان سمنان از دغدغه های به حق فرمانداری‌های استان است که با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رفع این چالش اقدام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اظهار داشت: تصویب و تخصیص اعتبارهای مالی در قالب اعتبارهای استانی برای بازسازی جاده های روستایی در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: در بازسازی جاده های روستایی از دیدگاه های دهیاری های استان ، اعضای شورای اسلامی روستاهای استان و پلیس راه استان استفاده شود.

مهدی صمیمیان یادآور شد: دهیاران پیگیری های مستمری برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش جاده های روستایی از دستگاه‌های اجرایی استان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز