خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران خبر داد:

ورود دو محصول جدید شرکت پشم شیشه به بازار

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۷۱

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران از ورود دو محصول جدید بومی سازی شده دانش تولید این شرکت به بازار در راستای جلوگیری از اتلاف انرژی و خروج ارز و استفاده در مخازن نفتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبرز رضازاده با اشاره به تحقق پیش‌بینی‌های شرکت پشم شیشه در سال گذشته، بیان کرد: خوشبختانه نه تنها پیش‌بینی‌ها محقق شد بلکه تولید و فروش در این کارخانه در سال ۹۸ نسبت به پنج سال گذشته بی‌سابقه بوده و آمارها و سودآوری شرکت گویای عملکرد مثبت و تلاش تمام همکاران ما در این شرکت است.

وی با بیان اینکه محصولات شرکت پشم شیشه ایران به عنوان عایق‎های صوتی و رطوبتی برای عایق کاری در صنایع، ساختمان‎ها ، سوله سازی، سالن‎های آمفی تئاتر برای عایق صوت و بخش‎های مختلف بیمارستان و بسیاری جاهای دیگر مورد استفاده قرار می‎گیرد، افزود: سال گذشته، سال بسیار خوبی برای شرکت پشم شیشه ایران بود و دو محصول جدید را وارد بازار کرد.

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران در خصوص این محصولات، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال ۹۸، سالی ویژه و درخشان برای صنعت پشم شیشه ایران بود و شرکت پشم شیشه ایران موفق به تولید دو محصول به نام مینرال وول و رزیلینت بلنکت شد؛ محصول مینرال وول، یک عایق حرارتی و صوتی ساختمانی است که می‎تواند مشکلات امروز آپارتمان سازی در کشور که همان بحث انتقال صدا از دیواره‎هاست را با استفاده از این محصول در بدنه ساختمان‎ها مرتفع سازد.همچنین در کشورهای سردسیر که دمای هوا بسیار پایین و سرمای هوا بسیار شدید است بسیار پرکاربرد و از اتلاف انرژی جلوگیری می‎کند.

رضازاده ادامه داد: این محصول از طریق فرآیند مهندسی معکوس از روی محصولات شرکت‌های رقیب خارجی تولید شده و به نوعی بومی‌سازی دانش تولید است.

وی عنوان کرد: این محصول رقیبی برای مینرال وول تولیدی ترکیه که بازار کشورهای منطقه را در دست دارد.البته تولید این محصول  با رویکرد صادراتی  انجام شد، در گام اول بازار صادراتی ما کشور جمهوری آذربایجان بود که به زودی به عنوان رقیب محصولات ترکیه وارد بازارهای روسیه، گرجستان و دیگر کشورهای همسایه نیز خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران ادامه داد: محصول رزیلینت بلنکت نیز  که در مخازن نفتی و گازی کاربرد دارد که یک عایق بسیار پرطرفدار در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است.تا پیش از این شرکت‌های نفتی، گازی و پتروشیمی، این عایق را از خارج از کشور وارد می‌کردند که در سالهای اخیر به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، واردات این محصول به سختی امکان پذیر بود.

رضازاده اضافه کرد: در این راستا شرکت پشم شیشه ایران برای پاسخ به نیاز صنایع مهم و تاثیرگذار نفت، گاز و پتروشیمی، در سال گذشته تولید محصول رزیلینت بلنکت را با در نظر گرفتن بالاترین استانداردهای فنی در دستور کار خود قرار داد که خوشبختانه موفق به تولید یک محصول با کیفیت شدیم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم. قابل ذکر است عمده رزیلینت بلنکت مصرفی شرکت‎های مذکور تا پیش از این، از آلمان وارد می‎شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چشم انداز ما در سال جدید افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی تولید مورد سفارش صنایع است، اظهار کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‎های مردم در ساختمان‎های امروزی بحث انتقال صدا و اتلاف انرژی است که خوشبختانه با تولید و استفاده این محصول در بدنه و دیواره ساختمان این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران تصریح کرد: بدون اغراق، کیفیت محصولات ما به گونه‎ای است که می‎توانیم با کشورهای خارجی رقابت کنیم البته امسال دو پروژه مهم دیگر برای بهبود این تولیدات در دستور کار قرار داریم که نه تنها بتوانیم با محصولات خارجی رقابت کنیم بلکه کیفیت این محصولات از نوع خارجی آن نیز بهتر عرضه کنیم.

رضازاده یادآور شد: از پروژه‌های خوبی که امسال اجرا خواهد شد کاهش ۴۰ درصدی ضایعات تولید است تا با کاهش ضایعات و بازگشت آن به چرخه تولید، بتوانیم بهره وری را افزایش داده و از منابع موجود بیشترین استفاده انجام شود. همچنین قرار است امسال افزایش ۳۰ درصدی تولید محصولات صادراتی صنعت پشم شیشه ایران را بیش از گذشته جهانی کنیم.

وی از اجرای طرح فروش و سفارش الکترونیکی محصولات در شرایط کرونایی هم خبر داد و در این خصوص گفت: این طرح در مرحله ایجاد زیرساخت‎های لازم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران همچنین بازار هدف صادرات محصولات تولیدی این شرکت را کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان و روسیه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز