خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

نیروی انتظامی؛ سنگربانی مقاوم در برابر تهدیدات و ناامنی ها

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۱۱

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی به عنوان سنگربانی مقاوم در برابر تهدیدات و ناامنی ها ایستاده و یک تنه به جنگ مجرمان و خلافکاران می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی همواره موجب دلگرمی و امنیت بخشی برای آحاد مختلف جامعه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان سنگربانی مقاوم در برابر تهدیدات و ناامنی ها ایستاده و یک تنه به جنگ مجرمان و خلافکاران می رود.

آیت الله علما در ادامه و با تاکید بر اینکه تخریب نیروی انتظامی خسارت بزرگی برای کشور، مردم و نظام است، گفت: برای پیشگیری از وقوع این خسارت همه باید در تقویت این نیروی اصیل و ارزشی بکوشیم.

امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: اگر یک روز نیروی انتظامی در جامعه حضور نداشته باشد، آن زمان همه متوجه می شوند چه خسارت بزرگی به امنیت مردم وارد شده و شرایط چقدر متفاوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور پلیس به تنهایی در جامعه باعث ایجاد امنیت و آرامش خاطر می شود هر چند ماموران انتظامی همواره ثابت کرده اند در همه عرصه ها حضوری موثر و همه جانبه داشته و آماده فداکاری هستند.

آیت الله علما در پایان نمونه حضور موثر پلیس در صحنه های اجتماعی را اقدامات موثر نیروی انتظامی در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا برشمرد و گفت: با مدیریت خوب سردار "جاویدان" و حضور همه جانبه همکارانش طرح های خوبی توسط پلیس طی سه ماه اخیر اجرا شده که به کنترل این بیماری کمک شایانی کرده است.

 کرمانشاه جزو امن ترین استان های کشور است

سردار "علی اکبر جاویدان"، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس، گفت: مجموع اقدامات صورت گرفته باعث شده تا کرمانشاه جزو امن ترین استان های کشور لقب بگیرد و جرایم خشن در آن حداقلی باشد.

سردار "علی اکبر جاویدان" تصریح کرد: امروز با قاطعیت می توان گفت کرمانشاه جای امنی برای افراد خلافکار و مجرم نیست و خود آنها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می شوند.

وی تصریح کرد: برخورد با جرایم خرد از جمله سرقت، برخورد با پدیده قاچاق کالا و مواد مخدر و همچنین افراد قاچاقچی، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان از جمله اولویت هایی است که توسط پلیس دنبال می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به پای کار بودن پلیس در بحث مقابله با بیماری کرونا، گفت: از همان ابتدای شیوع اقدامات پیشگیرانه خود را آغاز کردیم و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

وی یکی از اقدامات انجام شده توسط پلیس را مقابله با محتکران عنوان و تصریح کرد: در همین راستا بالغ بر 2 میلیون و 600 هزار عدد انواع ماسک، دستکش، الکل و ژل های ضدعفونی کشف و برای توزیع میان مردم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

سردار جاویدان در پایان گفت: ضدعفونی کردن روزانه معابر شهری کرمانشاه و بسیاری از شهرستان های استان جزو دیگر اقدامات پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز