خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

رفع موانع تولید، بزرگ‌ترین دغدغه استان اصفهان/ استفاده از همه ظرفیت استان برای رونق تولید، اشتغال پایدار و حفظ سرمایه

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۱۸۰

استاندار اصفهان گفت: کلیه مدیران استان امسال موظف هستند در خصوص رونق تولید، اشتغال پایدار و حفظ سرمایه گذاری‌ها تمام ظرفیت‌های خود را به کارگیرند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در بازدید از مجتمع کارخانجات سپهر پلیمر سپاهان، گفت: امسال علاوه بر اینکه با مساله کرونا مواجه هستیم و باید عزمی بیش از پیش برای برون رفت از مشکلات پسا کرونا جزم کنیم، از سوی رهبر معظم انقلاب مکلف به فراهم کردن زمینه های جهش تولید شده‌ایم.

وی رفع موانع تولید را از مهمترین لوازم جهش تولید برشمرد و ادامه داد: حضور و بازدید از کارخانجات، صنایع، واحدها و شرکت های تولیدی به هدف آشنایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار استان قرار دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تولید به مثابه سیستم دفاعی و امنیت بخش اقتصاد کشور است، افزود: نقش حیاتی تولید و اعتماد به نفس عمومی در رشد اقتصادی بوده و یکی از مهمترین عوامل جهش تولید، رشد تولید ناخالص داخلی و اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به حساسیت سال پیش رو تاکید کرد: کلیه مدیران استان در این سال موظف هستند در خصوص رونق تولید، اشتغال پایدار و حفظ سرمایه گذاری‌ها تمام ظرفیت‌های خود را به کارگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز