خبرگزاری کار ایران

در لرستان رخ داد؛

6 کشته و مصدوم در حادثه تصادف محور اسلام آباد-کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۱۴۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در محور اسلام آباد - کوهدشت 6 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، صارم رضایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در محور اسلام آباد - کوهدشت ۶ نفر کشته و زخمی شدند.

وی با بیان این خبر اظهار کرد: از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر لرستان حادثه برخورد کامیون با اتوبوس اطلاع داده شد که بلافاصله تیم‌های امدادی و عملیاتی پایگاه امداد جاده‌ای بلوران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در ۱۰ کیلومتری پایگاه بلوران به سمت کوهدشت اتفاق افتاد که ۵ نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز که سرنشین کامیون بود جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در این حادثه ۴ تن از عوامل امدادی به همراه یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر و یک دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند که توانستند با استفاده از دستگاه‌های ست نجات کار رهاسازی را انجام دهند و خدمات امدادی مطلوبی به حادثه دیدگان ارائه دهند.

رضایی بیان کرد: سه نفر از مصدومان که نیاز به خدمات بیمارستانی داشتند توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی در شهرستان کوهدشت انتقال یافتند.

وی در پایان گفت: علت این حادثه از سوی عوامل انتظامی و پلیس راه در حال بررسی است و متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز