خبرگزاری کار ایران

شاکری خبر داد:

توزیع 1200بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۹۶

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از اجرای طرح سفره مهربانی در کشور خبر داد و گفت: 1200بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد یوسف شاکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با مدد از سیره انبیای الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقداماتی را ترتیب داده‌اند.

وی ادامه داد: در طرح سفره مهربانی بیش از 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و بیش از شش هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در خصوص بسته‌های معیشتی بیان کرد: اقلام حمایتی هر بسته شامل دو کیلو مرغ، پنج کیلو برنج، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس، یک کیلو جو، یک کیلو لپه، مایع ظرفشویی، روغن یک و نیم لیتری، خرما، پنیر، ماکارونی و رب در مجموع به ارزش دویست و پنجاه هزار تومان است.

شاکری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سایر اقدامات توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در طرح نسیم رضوی نیز یک هزار وعده غذای متبرک رضوی بین بیماران بیمارستان امام رضا(ع) توزیع و از کادر درمانی نیز تجلیل شد.

وی همچنین افزود: علاوه بر این، ۵۰۰ وعده غذای متبرک در بیمارستان سینا توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع بیش از یک هزار و 800 وعده غذایی تبرکی بین بیماران سایر شهرستان‌ها، راه اندازی کارگاه تولید ماسک در بیش از 15 شهرستان، کمک به تغسیل بیماران کرونایی توسط خادمیاران رضوی و 200 پرس وعده غذای تبرکی بین زحمتکشان وادی رحمت تبریز از دیگر اقدامات انجام شده است.

به گفته‌ی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان، ارزش ریالی تمام اقدامات انجام شده تاکنون، برابر با مبلغ چهار میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان بوده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از 10 اسفند ماه به بحث بیماری کرونا ورود پیدا کرده و فعالیتش در این راستا همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز