خبرگزاری کار ایران

رئیس‌دانشگاه‌علوم پزشکی‌ایرانشهر به ایلنا خبرداد:

افزایش‌تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه بلوچستان/ ایرانشهر و چابهار با بیشترین مبتلایان/ هشدار جدی به شهروندان

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۷۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با ابراز نگرانی از روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در استان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا منطقه بلوچستان به 128 نفر رسید.

دکتر امینی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آخرین آمار بیماران قطعی کووید-۱۹ حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر طبق نتایج آزمایشگاهی به 128 نفر رسید و تاکنون بیش از 590 نفر با مشکلات حاد تنفسی مراجعه و تحت بستری قرار گرفته اند.

وی اذعان داشت: افزایش آمار بیماران و مراجعین با مشکلات حاد تنفسی حاکی از نقش تاثیرگذار فاصله‌گذاری اجتماعی در قطع زنجیره انتقال بیماری و کاهش تعداد مبتلایان است.

وی تاکید کرد: با گشایش و فعالیت کسب و کارهای ضروری، کم ریسک و کم خطر نباید گمان کنیم کرونا به پایان رسیده است بلکه باید ضمن رعایت اصول پیشگیرانه فقط جهت موارد اضطراری از منزل خارج شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: ایرانشهر و چابهار کماکان بیشترین آمار مبتلایان را دارند و باتوجه به رفتارهای پرخطر شهروندان، احتمال افزایش نگران کننده آمار بیش از پیش وجود دارد.

وی‌گفت: توصیه ما به شهروندان جهت پیشگیری از کرونا درخانه ماندن، رعایت توصیه های بهداشتی و بهداشت فردی،رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن تجمعات اداری، خانوادگی و مذهبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز