خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

شهرداری الکترونیک موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۴۸

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین گفت: با ایجاد شهرداری الکترونیک بستری فراهم می‌شود تا ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان با کیفیت بهتر انجام شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی در گردهمایی شهرداران و مسئولان فناوری اطلاعات شهرداری‌های استان قزوین اظهار کرد: با پیشرفت سریع جوامع و رشد فن آوری های اطلاعاتی مباحثی جدید در حوزه شهرداری ها مطرح شده است که استقرار آنها می تواند موجب تسریع در پیشرفت مادی و معنوی شهروندان ونیز صرفه جویی در وقت و هزینه ها شود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری یادآورشد: ارائه خدمات فراگیر به شهروندان به صورت متمرکز در یک شهر با تحقق شهرداری الکترونیک میسر می‌شود و از آنجا که هدف مدیریت شهری کنترل ، هدایت و توسعه همه جانبه و پایدار شهر است و این امر با مشارکت شهروندان محقق می شود، لذا شهرداری الکترونیک بستری را فراهم می کند تا ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان با حداکثر کارایی تحقق یابد.

صالحی عنوان کرد : استفاده از روشهای نوین مانند شهرداری الکترونیک مواهبی چون کاهش زمانی اتلاف شده شهروندان در ترافیک، عرضه بهتر خدمات، توزیع عادلانه‌تر امکانات، کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش اشتغال و بهبود مدیریت پایدار شهری را در پی دارد.

وی برلزوم تحول در نظام الکترونیکی شهرداری ها تاکید کرد و افزود : با  گسترش زیرساختی الکترونیکی شهرها می توان تمام فعالیت های شهرداری ها با سایر دستگاه های اجرایی و مردم را در بستر آی تی قرار داد و این اراده باید در شهرداری ها شکل بگیرد.

به گفته این مسئول، حرکت در مسیر شهرداری الکترونیک و هوشمند خواسته مهم مدیران حوزه شهری و شهروندان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز