خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ممنوع بودن حضور افراد مسن و کودکان در مراسم شب قدر/ بردسکن همچنان در وضعیت قرمز ناشی از کرونا است

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۸۶۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن با اشاره به ممنوع بودن حضور افراد مسن و کودکان در مراسم شب قدر گفت: وضعیت شهرستان بردسکن در بحث کرونا همچنان قرمز است و توصیه شبکه بهداشت ، در خانه ماندن است.

مهدی عاقلتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: اگر چه تدابیر لازم برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز در سطح شهرستان بردسکن اتخاذ شده است ولی همشهریان از طریق گیرنده‌های تلویزیونی مراسم دعا و مناجات را پیگیری کنند ، چون تمامی نقاط شهرستان آلوده به ویروس کرونا است و ممکن است افراد ناقل به این بیماری در مراسم شرکت کنند و به دیگران سرایت کند.

وی گفت: در صورت حضور در مناطقی که برای مراسم در شهرستان آماده شده است، همراه داشتن تمامی وسایل اعم از زیرانداز، مهر، سجاده ، ادعیه ، ماسک الزامی است و حضور افراد مسن ، کودکان و بیماران در مراسم ممنوع است.

وی همچنین گفت: پخش هر نوع نذری نیز در این مراسم ممنوع است. بیماری کرونا جدی است و رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا و حفظ جان مسلمین در اولویت است و در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها ، ممکن است در شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان مراسم شب‌های قدر را لغو کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز