خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کار؛

مرکز آموزش و تولید فرش دستباف در محمود آباد نمونه قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۸۰

مرکز آموزش و تولید فرش دستباف قزوین در شهر محمود آباد نمونه امروز با حضور معاون وزیر کار و تعاون و مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امروز با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین و رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین مرکز آموزش و تولید فرش دستباف قزوین در شهر محمود آباد نمونه به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار قزوین گفت: با افتتاح این مرکز حرفه های خوشه فرش آموزش داده خواهد شد و برای کسانیکه موفق به گذراندن دوره شوند گواهینامه صلاحیت حرفه ای از سوی فنی و حرفه ای صادر خواهد شد.

 وی در ادامه اظهار داشت: این مرکز با همکاری ۷ شرکت تعاونی تولیدی فرش زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان جهت ارائه خدمات آموزشی راه اندازی گردید.

مددی افزود: هدف از ایجاد این مرکز، تربیت و پرورش افراد ماهر در حوزه فرش است و پس از آموزش و مهارت های کافی وارد مرحله اشتغال و تولید خواهند شد.

این مسئول در پایان گفت: امیدوار هستیم که خدمات آموزشی در خوشه فرش را به استان های همجوار و سایر استان ها نیز توسعه دهیم و از این طریق گام اساسی در توسعه فرش دستباف برداشته شود.

گفتنی است این مرکز، در سال 97 طرح مطالعاتی و توسعه فرش دستباف استان قزوین را آغاز کرده است که هدف از این امر ایجاد یک مرکز تخصصی قالی در استان قزوین بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز