خبرگزاری کار ایران

بهبودی مطرح کرد:

شناسایی ۱۴ صنعت اولویت‌دار در آذربایجان شرقی/ تلاش در جهت رفع موانع تولید و جذب سرمایه در استان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۵۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۴ صنعت اولویت دار در استان شناسایی شده است، گفت: باید استراتژی صنعت در استان تعریف شده و"ساخت داخل، بهبود فضای کسب و کار، تکمیل زنجیره تولید و فروش محصولات" به‌طور دقیق‌تر و موثرتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، داود بهبودی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌ها و پروژه‌های جهش تولید در استان با محوریت سند تدبیر توسعه و مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تعریف می‌شود، اظهار کرد: لازم است دستگاه‌ها در تهیه برنامه‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید هدفگذاری مشخصی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این هدفگذاری باید به صورت واقعی بوده و بر اساس ظرفیت‌های استانی و ملی انجام شود، بر لزوم توجه به محورهایی چون «استفاده بهینه از منابع موجود»، «افزایش منابع استانی»، «بهبود فرآیند تولید» و «سرمایه‌گذاری در تکمیل زنجیره تولید» برای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد.

وی متذکر شد: نباید دستگاه‌ها فقط به نوشتن برنامه اکتفا کنند، بلکه لازم است به صورت مداوم پروژه‌های مصوب را پیگیری و رصد کنند.

بهبودی تشریح کرد: تمام سعی ما این است که در رفع موانع تولید و جذب سرمایه در استان از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان استان و سایر نهادهای استانی و ملی استفاده کنیم و دستگاه‌ها در جهت پیشبرد برنامه‌های جهش تولید تعامل مستمری با دبیرخانه اقتصاد مقاومتی استان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز