خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

عوامل اصلی‌ بازماندگان از تحصیل در استان/ زاهدان و چابهار با بیشترین آمار

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۶۰

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به دلایل بازماندگان از تحصیل در استان گفت: کودکان کار و ازدواج‌های زود هنگام از عوامل افزایش آمار بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان هستند.

به گزارش ایلنا، محمد قاسمی افزود: موضوع بازماندگان از تحصیل، دغدغه همه مسئولان استان است و این موضوع در سطح کشور نیز در حال پیگیری است.

وی همچنین کمبود فضای کافی و نیروی انسانی مناسب را از دیگر مشکلات افزایش آمارهای بازمانده از تحصیل در استان دانست و افزود: از ظرفیت فنی و حرفه‌ای نیز برای آموزش این افراد استفاده شده است.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در زمینه بازماندگان از تحصیل اظهار داشت: مجمع خیران بازماندگان از تحصیل در کشور تشکیل شده و در حال ثبت این مجمع در استان جهت ریشه کنی بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با بیان اینکه زاهدان و چابهار بیشترین شمار بازماندگان از تحصیل در استان را دارند، گفت: دستور جذب افراد بازمانده از تحصیل به تمامی فرمانداران ابلاغ شده است.

میهنی افزود: مجمع خیرین با تمرکز بر روی موضوع بازماندگان از تحصیل درحال تشکیل ‌شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز