خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

بدون مهارت آموزی جهش تولید امکان‌پذیر نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۲۹

استاندار قزوین گفت: توسعه مهارت آموزی نیاز فعلی کشور است و شعار جهش تولید بدون تحقق این مهم امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی‌پور روز سه‌شنبه در دیدار با علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اگر توسعه مهارت آموزی به عنوان یک نیاز جدی و ضروری کشور تحقق یابد نقش موثری در اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری ایفا خواهد کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: کشور ما در این برهه حساس به مولفه مهارت آموزی نیاز دارد و بدون توجه به آن عبور کشور از دالان توسعه ممکن نخواهد بود.

جمالی پور گفت: با توجه به نیاز کشور به توسعه آموزش‌های مهارتی در این سال‌ها تصمیماتی در این زمینه اتخاذ و سازمان فنی و حرفه ای با توجه به این نیاز بنیان گذاری شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: اگر این سازمان به درستی نقش خود را در آموزش مهارتی ایفا کند به سرعت در جهش تولید گام‌های بلندی برداشته خواهد شد و شاهد رونق اقتصادی و اشتغالزایی گسترده در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: این سازمان باید اعتماد متقابل را در گروه‌های مختلف از فعالان بخش کشاورزی، صنعتی و ... ایجاد کند تا با جلب اعتماد آنها گام‌های بلندی برای توسعه مهارت‌های فنی در استان و کشور برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز