خبرگزاری کار ایران

به همت اداره نوسازی مدارس لرستان صورت گرفت؛

کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه چشمه خانی نورآباد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۶۶

به همت اداره کل نوسازی مدارس لرستان و با مشارکت خیرین، مدرسه ۶ کلاسه روستای چشمه خانی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور غفوری نژاد سرپرست نوسازی مدارس استان ، فلاح پوری ذیحساب ، خرم‌آبادی معاونت مشارکت‌های مردمی، تیموری مدیر آموزش و پرورش نورآباد و اکبری و ولی‌پور خیرین مدرسه ساز ، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه روستای چشمه خانی نورآباد به زمین زده شد.

تیموری مدیر آموزش و پرورش نورآباد در این مراسم، گفت: کار شناسایی مدارس نیازمند ساخت و مرمت در شهرستان نورآباد به نحو شایسته‌ای توسط نوسازی مدارس انجام گرفته و در این راستا تاکنون عملیات اجرایی ۲۳ مدرسه به اتمام رسیده و یا تا حد قابل توجهی انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: روستای چشمه خانی با دارا بودن ۳۶۰ دانش آموز در دو شیفت و موقعیت مهاجر پذیری آن، شدیدا نیازمند فضای آموزشی مناسب بود که نوسازی مدارس با توجه ویژه به این روستا، برای رفع این کاستی اقدام کرده است.

غفوری نژاد در این مراسم افزود: در شهرستان نورآباد ۱۴ مدرسه با ۷۳ کلاس درس و با مجموع اعتبار ۲۹ میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی مدارس در دست اجرا است که با توجه به پراکندگی  شهرستان‌ها، بیش از ده درصد اعتبارات ساخت و توسعه فضاهای آموزشی را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد ۱۴ پروژه در دست اجرا در نورآباد ۶ پروژه با ۲۸ کلاس درس و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان توسط خیرین در دست اجرا است که جذب و اقناع خیرین برای ساخت این مدارس مرهون زحمات بی شائبه و شبانه روزی خرم آبادی معاونت مشارکت‌های نوسازی مدارس است.

سرپرست نوسازی مدارس استان در ادامه بیان کرد: در جهت استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس نورآباد از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ بیش از ۱۵۰ مدرسه با ۶۱۶ کلاس درس و با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز