خبرگزاری کار ایران

معاون‌فرهنگی‌تبلیغات اسلامی یزد خبر داد:

برگزاری آیین شب‌های قدر در مساجد یزد/ فرصت دو ساعته برگزاری مراسم احیا

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۶۵

معاون‌فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر فقط به مدت ۲ ساعت برگزار می‌شود، گفت: مساجد یزد برای برگزاری آیین شب‌های قدر بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام علی کارگر با تاکید بر لزوم رعایت دقیق پروتکل‌ های بهداشتی در برگزاری آیین شب های قدر اظهار داشت: بر اساس پروتکل‌های بهداشتی این آیین فقط در فضای روباز مساجد و حسینیه‌ های استان با همکاری هیات ‌های مذهبی و هیات امنای این مکان ‌های مقدس برگزار می‌ شود.

وی افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به همراه داشتن سجاده، مهر، قرآن و مفاتیح برای شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضروری است .

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد: این آیین معنوی بعد از چند ماه تعطیلی مساجد، امشب با رعایت مقررات اعلام شده، در یزد و شهرستان‌ های استان برگزار می شود.

کارگر گفت: همکاری مردم با مسئولان و ستاد ملی کرونا نقش مهمی در تحقق اهداف و قطع زنجیره بیماری دارد و باید همه پایبند به پروتکل‌ های بهداشتی باشند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل ‌های شب‌ های قدر از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد صادر شده است، اظهار داشت: اگر این توصیه‌ ها جدی گرفته نشود، احتمال افزایش شیوع کرونا در استان وجود دارد.

کارگر عنوان کرد: در شب‌ های قدر توزیع نذورات و پذیرایی ممنوع است ضمن اینکه حضور بیماران خاص، کودکان و سالمندان در مراسم شب‌ های قدر ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز