خبرگزاری کار ایران

به وسعت ۴ هکتار در حال انجام است؛

توسعه فضای سبزِ پل حصارک با کاشت انواع گل های فصلی و درختچه های زینتی

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۳۴۷

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از استمرار و ادامه فعالیت های این سازمان در زمینه ایجاد و گسترش فضای سبز مناسب در محدوده پل چندسطحی حصارک خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان بضاعتی پور گفت: به منظور زیباسازی فضای شهری و همچنین تلطیف کالبد شهر، عملیات توسعه فضای سبز در فضایی به وسعت ۴ هکتار در پل چندسطحی حصارک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کاربری های فضای سبز این پل تحت پوشش فضای سبز قرار گرفته و عملیات کاشت گل و گیاه دراین محدوده ادامه دارد، افزود: برای اجرای این پروژه پس از انجام مطالعات کارشناسی و تهیه طرح، عملیات آماده‌سازی بستر شامل خاکریزی زراعی، تسطیح و رگلاژ بستر و طراحی سیستم آبیاری هوشمند قطره ای و در نهایت احداث طرح فضای سبز در محدوده قریب به ۴ هکتار اجرا شده است.

این مسئول اظهار داشت: اجرای این پروژه علاوه بر ارتقای سرانه فضای سبز شهری در آینده باعث ایجاد چشم‌انداز زیبا و نمای سرسبز و با طراوت در پیرامون این محدوده خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در توسعه فضای سبز پل چند سطحی حصارک از ۳۵ گونه مختلف گل و گیاه استفاده شده که اغلب شامل درختان نارون، زیتون تلخ و درختچه های پیراکانتا، پامپاسگراس،یاس زرد، کامیس پاریس زرشک، به ژاپنی انواع رز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز