خبرگزاری کار ایران

توزیع یک هزار سبد کالا بین محرومان در رزمایش مواسات و همدلی مصلّی کرج

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۸۱

قائم‌مقام کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان، کمیته امداد امام (ره) البرز با تخصیص یک هزار سبد کالا به محرومان البرزی در آئین مواسات و همدلی مصلی نماز جمعه کرج شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، شاپور قاسمی با اشاره به لزوم رسیدگی به محرومان به ویژه خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا، گفت: این اقدام به عنوان دومین گام رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان طی آئینی در مصلی نماز جمعه کرج با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و جمعی از مسئولین برگزار شد.

وی بابیان اینکه اقلام سبد کالای تهیه‌شده در این طرح شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، پنیر، عدس، نخود، لپه، لوبیا قرمز و لوبیا بود افزود: در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان، کمیته امداد امام (ره) البرز با تخصیص یک هزار سبد کالا به محرومان البرزی در آئین مواسات و همدلی مصلی نماز جمعه کرج شرکت کرد.

قاسمی با ابراز امیدواری اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش گسترده همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان امسال خاطره‌ای خوب در اذهان مردم باقی بگذارد گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن 02632826741 و واریز کمک نقدی به شماره کارت 6037997950030578 راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز