خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری اشتهارد خبر داد:

ممانعت از تعطیلی دو واحد تولیدی و بیکاری 100 کارگر با ورود دستگاه قضایی

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۳۴

رئیس دادگستری اشتهارد گفت: با حل کامل مشکلات دو واحد تولیدی در این شهرستان از تعطیلی و بیکار شدن بیش از 100 کارگر، جلوگیری می شود.

به گزارش ایلنا، علی بستامی با اشاره به ورود دادگستری این شهرستان برای حل مشکلات یک واحد تولیدی و یک واحد صنعتی با فناوری های پیشرفته گفت: اولین محور از برنامه‌های تحولی دادگستری استان البرز مرتبط با حوزه اقتصاد و فعالان اقتصاد است. همچنین از جمله برنامه های مرتبط با این محور رصد و نظارت بر اقدامات صنایع و فعالان اقتصادی است تا دادگستری استان و به تبع آن دادگستری شهرستان بتواند در فرصت مناسب مشکلات آنان را حل کند.

وی ادامه داد: سال گذشته اقدامات خوبی از طرف دادگستری برای حمایت از صنعتگران در حوزه های متفاوت انجام شد، امسال که رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید نامگذاری کرده اند انتظار می رود که صنعتگران و فعالان اقتصادی تمام اهتمام خود را برای رسیدن به این هدف بکار بندند زیرا وقتی جهش و رونق تولید در عمل اتفاق بیفتد کاهش ورودی پرونده ها که از ماموریتها و سند چشم انداز و راهبردهای قوه قضاییه است اتفاق خواهد افتاد و شاهد کاهش جرم سرقت، کاهش بیکاری و تورم، کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی خواهیم بود لذا با این رویکرد دادگستری استان و شهرستان آمادگی خود را برای حل مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی در سال جدید نیز اعلام می کند.

رئیس دادگستری اشتهارد در ادامه بیان کرد: لازمه حمایت‌ دستگاه قضا و دادگستری البرز، تلاش و کوشش خود صنعتگران و فعلان اقتصادی است و دادگستری استان البرز از مدیران شجاع و پرتلاش حوزه صنعت که در این شرایط تحریم به تولید خود ادامه می دهند و سنگر را خالی نمی گذارند قطعا حمایت می کند.

بستامی تصریح کرد: با این رویکرد و با توجه به مشکلات پیش آمده برای یک شرکت تولیدی در این شهرستان و صدور حکم قضایی نیابتی صادره از استان قزوین به منظور توقیف و به مزایده رفتن یکی از دستگاه های در حال تولید این واحد، که جابه جایی آن در عمل منجر به تعطیلی کارخانه و بیکار شدن کارگران این کارخانه می شد تدبیر و تصمیم شایسته اتخاذ شد و از جابه جایی و انتقال جلوگیری بعمل آمد.

وی افزود: حسب دستور رئیس کل دادگستری استان البرز پیگیری برای حل مشکلات این واحد تولیدی آغاز شده و با اینکه پرونده اجرایی مطابق نیابت صادره تشکیل و دادگستری اشتهارد صرفا مرجع مجری نیابت بود اما با توجه به اینکه دستگاه قضایی استان و شهرستان اشتهارد رویکرد حمایتی از صنایع دارد برای حمایت از این واحد وارد عمل شد.

بستامی از ورود دادگستری شهرستان به حل مشکلات یک واحد تولیدی دیگر که دارای یکی از تکنولوژی های پیشرفته دنیا است خبر داد و بیان کرد: با حل مشکلات این واحد تولیدی توسط دادگستری از تعطیلی و بیکار شدن آن جلوگیری بعمل آمد.

وی متذکر شد: با حل کامل مشکلات این دو واحد تولیدی از تعطیلی و بیکار شدن بیش از 100 نفر در شهرستان اشتهارد ممانعت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز