خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان خبرداد:

سیر نزولی ابتلا به کرونا در گلستان/ از سرگیری فعالیت آموزشگاه‌های فنی و هتل‌های استان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۰۸

استاندار گلستان از سیر نزولی ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی حق شناس امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: با وجود آنکه در سه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در گلستان اندکی رو به افزایش بود اما در مجموع روند ابتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان سیر نزولی دارد.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمانی افزود: کادر درمان در 80 روز گذشته با تمام قدرت برای خدمات دهی به بیماران کرونایی تلاش کردند که همین عامل در کنار همراهی مردم برای در خانه ماندن موجب شد سیر ابتلا به کرونا در گلستان همچنان نزولی باشد.

استاندار گلستان همچنین اعلام کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای با رعایت فاصله فیزیکی و با حداکثر 6 کارآموز فعالیت خود را از سر می‌گیرند و نیمی از هتل‌های استان هم فقط برای پذیرش مسافر مجاز به از سرگیری فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه با بازگشایی مجدد برخی مشاغل به دنبال جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده هستیم، تاکید کرد: از سرگیری مشاغل باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد.

حق شناس به راه اندازی سامانه خدمات پزشکی و مشاوره رایگان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیماران خاص در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند در این سامانه از مشاوره پزشکان استفاده می کنند و پزشکان در صورت نیاز، بیمار را به مراکز درمانی ارجاع می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز