خبرگزاری کار ایران

با توجه به تجمع جمعیت در روزهای اخیر ؛

غربالگری کرونا در میدان تره بار قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۷۰

مسئول هماهنگی مدیریت کرونا مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: با توجه به گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و تجمع جمعیت در میدان تره بار استان قزوین غربالگری و بررسی وضعیت افراد مشغول در این مکان انجام شد.

حمید گلناری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: میدان تره بار شهر قزوین یکی از نقاط تجمعی و پُر ازدحام شهر است که به دلیل نوع فعالیت و ورود و خروج زیاد مشتریان، رانندگان و کارگران، همواره یکی از نقاط مهم از نظر مسائل بهداشتی است که به همین منظور و با توجه به آغاز گام دوم فاصله گذاری اجتماعی با تلاش این مرکز بهداشت شهید بلندیان و هماهنگی با هیئت امنای میدان تره بار، در زمینه غربالگری و بررسی وضعیت سلامت مردم در این مکان اقدام شد.

مسئول هماهنگی مدیریت کرونا مرکز بهداشت شهید بلندیان بیان کرد: میدان تره بار شهر قزوین، به دلیل تامین کل میوه و تره بار استان و گاه مبادله به برخی استان ها، از نقاط مهم و پُر ازدحام است و ورود رانندگان از شهرهای دیگر در کنار تنوع ورود و خروج شهروندان و جمعیت زیاد در آن، همیشه در زمینه کنترل سلامت و پیشگیری از بیماری های واگیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 گلناری ادامه داد:  تیم غربالگری سلامت با دستگاه های تب سنجی و پالس اکسی متر و تجهیزات ضروری در میدان تره بار قزوین مستقر شد، تا ضمن آموزش روش‌های بهداشت فردی و راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا، درباره بررسی وضعیت سلامت نیز اقدام شود.

وی عنوان کرد: افراد دارای علایم، به مرکز خدمات جامع سلامت خیابان تبریز و سامانه 4030 و سامانه سلامت ارجاع و معرفی می شود.

این مسئول یادآور شد: با توجه به حجم بالای تردد و فعالیت در این مرکز، غربالگری میدان تره بار شهر قزوین همچنان ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز