خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

تقدیر از فعالان فرهنگی واحدهای تولیدی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۴۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تقدیر فعالان فرهنگی جامعه کار و تلاش ( 2 مولف کتاب ) به مناسبت هفته گرامیداشت منزلت کار و کارگر در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی گفت: این کارگران در راستای شغلی، فرهنگی و توجه به ارزش و جایگاه کار در مفاهیم دینی به تالیف کتاب پرداخته‌اند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اسامی این افراد، اظهار کرد: احمد درویشی احدکلیشی از شرکت قند قزوین کتاب سبک کار و تلاش اسلامی، قرآنی، اخلاقی و حرفه‌ای و محمدرضا متین نصر از شرکت سرام آرا کتاب مقدمه‌ای بر روش تحقیق در حسابداری را تالیف کرده‌اند.

گروسی بیان کرد: این کارگران در شرایط اقتصادی فعلی، مسئله توجه به فرهنگ کار و تلاش و افزایش تولید را با توجه به آموزه‌های اسلامی و شغلی با تالیف کتاب در دستور کار قرار داده‌اند و باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنها در راستای اعتلای فرهنگی جامعه کار و تولید استان بود.

وی اضافه کرد: استان صنعتی قزوین در زمینه فرهنگ و هنر نیز قدمتی دیرینه دارد و همواره مفاخر فرهنگی آن گام‌های بلندی برای اعتلای فرهنگ و هنر کشور برداشته اند.

این مسئول افزود: امیدواریم در سال جهش تولید نیز با عزم بلند فعالان فرهنگی استان شاهد تحقق شعار سال و سیاست‌های تعیین شده برای صنایع و واحدهای تولیدی استان باشیم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵۵ هزار کارگر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز