خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

پایان جولان کلاهبردار خیابانی و ۲ سارق پراید سوار در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۸۱۰

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات کلانتری‌های این شهر برای دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای و ۲ عامل سرقت‌های خیابانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح این خبر گفت: تیم های تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد پیگیری کلاهبرداری های خیابانی را در دستور کار خود قرار دادند و با توجه به سرنخ‌های موجود، متهم پرونده را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند. 

وی افزود: ماموران کلانتری ۴۲ در این ماموریت ضربتی توانستند با همکاری یکی از عاملان نگهبانی مجتمع بزرگ تجاری ، متهم را در حالی که از یک شهروند ساده لوح به بهانه اخذ وام جهیزیه مبلغ ۱۰۰ هزارتومان گرفته و مدارکش را می گیرد تا موضوع را پیگیری کند و سپس طبق نقشه از طعمه خود جدا شده و قصد داشت از خروجی دیگر این مجتمع متواری شود، دستگیر کردند. 

سرهنگ صارمی گفت: متهم ۴۷ ساله که سابقه کیفری داشته و بنابر ادعای خودش جا و مکان مشخصی ندارد در تحقیقات اولیه تاکنون به ۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان ساده لوح تحت عنوان پرداخت تسهیلات بانکی ، تحویل بن ویژه خرید و ... اعتراف کرده است. 

وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از این کلاهبردار خیابانی ادامه دارد گفت: شهروندان عزیز باید هوشیار باشند و در مواجهه با افرادی که در کوچه و خیابان و یا داخل وسایل حمل و نقل عمومی و پارک ها و مراکز تجاری و تفریحی به آنها مراجعه و وعده هایی مانند تسهیلات ویژه می دهند مراتب را بلافاصله به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرده و فریب این گونه افراد شیاد را نخورند.

فرمانده انتظامی مشهد در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت: تیم های تجسس کلانتری ۱۳ شهید هاشمی نژاد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت های خیابانی را در دستور کار خود قرار دادند. 

سرهنگ صارمی افزود: پلیس در اجرای این طرح به راننده و سرنشین یک خودروی سواری پراید ۱۱۱ که پلاک‌های آن مخدوش بود مظنون و در حالی که این ۲جوان قصد فرار داشتند آنها را دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی گفت: متهمان و خودرو به کلانتری منتقل و در بازرسی از پراید ۱۱۱ مقادیری اموال مسروقه شامل قطعات و لوازم خودرو ، یک قواره چادر مشکی، ۳دستگاه گوشی تلفن همراه ، یک دستگاه پمپ موتور و حدود ۵۰ متر کابل برق و مخابرات کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز