خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد:

معافیت ۷۰۰ هنرمند و خبرنگار قزوینی از پرداخت حق بیمه

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۸۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از معافیت ۷۰۰ هنرمند و خبرنگار قزوینی عضو صندوق هنر از پرداخت سه ماهه حق بیمه طبق پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ای که به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت، ۳۵ هزار عضو صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور از پرداخت حق بیمه خود در ایام کرونا معاف شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: در این جلسه که هیات مدیره و مشاوران صنفی صندوق اعتباری هنر هم حضور داشتند، مقرر شد هنرمندان، نویسندگان و خبرنگارانِ عضو صندوق هنر که بیمه هستند در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد از پرداخت سهم بیمه خود معاف شوند.

وی ادامه داد: بر اساس این موافقت در استان قزوین، ۱۱۷ نفر سینماگر، ۱۴۰ نفر اهل موسیقی، ۳۴ نفر خوشنویس، ۳۴ نفر هنرمند تعزیه، ۱۳۳ نفر در فن نمایش، ۴۰ نفر نویسنده، ۸۵ خبرنگار و ۱۱۷ نفر در هنر تجسمی از پرداخت سه ماه حق بیمه معاف شدند.

 اسماعیلی تصریح کرد: این اقدام از اردیبهشت آغاز می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و صندوق اعتباری هنر تمامی اقدامات و مراحل این کار را انجام می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز