خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

پایان فرار ۳ ساله کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در شاهرود

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۴۷

فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدام بهنگام مأموران پلیس شاهرود پرونده فرار سه‌ساله متهمی که ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و به ۵ سال حبس نیز محکوم شده بود بسته شد.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالله حسنی اظهار داشت: چند سال قبل ۵ نفر با تشکیل و راه‌اندازی یک شرکت فعالیت‌های اقتصادی خود را در شهرستان شاهرود آغاز می کنند. 

وی افزود: یکی از این ۵ نفر پس از مدتی فعالیت با سوءاستفاده از اعتماد بقیه با شیوه و شگردهای خاصی ۲۰ میلیارد ریال از اموال سایر شرکاء را مورد کلاهبرداری قرار داده و متواری می شود. 

 فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار سه‌ساله متهم خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهرود سرنخ‌هایی از تردد های مخفیانه متهم به شاهرود به دست آمد. 

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در آخرین تردد وی به شاهرود پس از هماهنگی‌های لازم عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مأموران پلیس با اقدامی ضربتی وی را هنگامی‌که قصد ورود مخفیگاهش داشت دستگیر کردند. 

به گفته سردار حسنی با دستگیری این کلاهبردار پرونده ۳ سال فرار وی که پیش از این به ۵ سال حبس نیز محکوم شده بود بسته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز