خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه در همایش "طلایه داران صلح :

۹۰ درصد تیراندازی‌های سطح شهر نتیجه عداوت است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۳۳

دادستان کرمانشاه در "همایش طلایه داران صلح"، ۹۰ درصد تیراندازی های سطح شهر را نتیجه عداوت و کینه دانست.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه در همایش "طلایه داران صلح" که امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۹ در سالن جلسات دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: اگر از منظر حقوقی به موضوع صلح نگاه کنیم سازش برکاتی دارد که نمونه آن رقیق شدن قلب است و قلب‌های رقیق عدالت را بهتر می پذیرند و آثار معنوی متعددی در پی خواهند داشت.

وی تصریح کرد : افراد بعد از گذشت از قصاص نفس چنان بهجت و نشاط معنوی در وجودشان ایجاد می شود و به گفته خودشان چنان شادمان بوده اند که با هیچ انتقامی قابل قیاس نیست.

مدعی العموم کرمانشاه بیان داشت: ۹۰ درصد تیراندازی هایی که در سطح شهر گاها ایجاد می شود نتیجه عداوت است که با بسته شدن پرونده های قضایی هنوز درهای کینه آنها بسته نشده است.

کرمی تصریح کرد: برای ایجاد صلح و سازش پرونده‌ها در دادگستری وارد بحث سازش شده ایم و با آغوش گرم دست کسانی را که در حل این اختلافات به ما کمک نمایند می فشاریم و امیدواریم با کمک این عده روند ورود پرونده ها به دادگستری کمتر شود و موجبات صلح و سازش در استان ایجاد گردد و انتظار داریم شهر کرمانشاه نمونه و اسوه ای برای سازش شود آنچنان که در بحث مهمان‌نوازی شهره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز