خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه وعده داد ؛

افتتاح دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۰۴

استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های توسعه‌ای دانشگاه علوم پزشکی بر ضرورت تکمیل دانشکده دندانپزشکی تا پایان سال جاری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از مراحل ساخت دانشکده دندانپزشکی و مرکز جامع دانشکده دندانپزشکی تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود سرطان بر ضرورت تکمیل این طرح تا پایان سال جاری با توجه به لزوم توسعه مقوله خدمات درمانی و توریسم سلامت و پذیرش دانشجوی خارجی تأکید کرد و گفت: در شورای فنی استان آخرین وضعیت این طرح بررسی و تصمیم‌های جدید برای تسریع در روند اجرایی پروژه اتخاذ خواهد شد.

این مرکز بیمارستانی مجهز برای اقدامات تشخیص ودرمانی سرطان در استان است و همه امکانات وتجهیزات پیشرفته این مرکز نیز خریداری شده است .

این دانشکده  با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر در سه طبقه طراحی شده و ۱۱ کلینیک دندانپزشکی نیز دارد که عملیات احداث این پروژه از تیر ماه ۹۴ شروع شده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه بیمارستان جامع سرطان در محوطه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه بازدید کرد.

این مرکز با اعتبار اولیه ۱۴ میلیارد تومان از محل منابع ملی برای اقدامات تشخیصی و درمانی سرطان در استان راه اندازی می‌شود وهمه امکانات و تجهیزات پیشرفته این مرکز نیز خریداری شده است.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور هم اکنون دارای ۸۴۰ تخت فعال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز