خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز مطرح کرد:

برای رعایت فاصله گذاری وسایل حمل ونقل عمومی تبریز نشان گذاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۵۷۵

شهردارتبریز با اشاره به چگونگی استفاده شهروندان از اتوبوس‌ها و مترو، گفت: نشانه‌گذاری‌هایی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صندلی‌های مترو و ایستگاه های اتوبوس انجام داده‌ایم و در کنار آن بر اساس پروتکلی که ابلاغ شده، موضوع رعایت مسایل بهداشتی و از جمله استفاده از ماسک هنگام سوار شدن به مترو یا اتوبوس الزامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج شهین باهر با اشاره به از سرگیری فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: موضوع شروع به کار دوباره حمل و نقل عمومی از امروز مطرح شده و این موضوع در کمیته مبارزه با کرونا شهرستان تبریز تصمیم گیری شده است.

وی ادامه داد: وزارت کشور نیز شروع به کار دوباره سیستم حمل و نقل عمومی را در بخش اتوبوس و مترو تصویب کرده است.

شهردار تبریز عنوان کرد: البته بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه چند روز قبل راه اندازی شده بود و بخش دولتی نیز در مسیر بی. آر. تی از امروز آغاز به کار کرده است.

وی در خصوص شروع فعالیت قطار شهری تبریز، افزود: مترو تبریز نیز همزمان با آغاز فعالیت اتوبوسرانی، از امروز کار خود را از سر گرفته است.وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی که با سازمان صمت داشته‌ایم، به قیمت دولتی ماسک تهیه کرده‌ایم که در مبادی ورودی مترو و ایستگاه های اتوبوس همراه با بلیت توزیع می شود و مسافران می توانند با داشتن ماسک، از این سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شهردار تبریز یادآور شد: هم اکنون تعداد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر تبریز روزانه میانگین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه است و در کنار آن، خط ۱ مترو نیز که سال گذشته به اتمام رسید، فعال است و مردم می توانند از این سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز