خبرگزاری کار ایران

دادستان کرج تاکید کرد:

استفاده از ویدئو کنفرانس به جای اعزام زندانی به دادسرا

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۵۳۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بازدید از دادسرای نظرآباد، بر ضرورت حفظ کرامت متهمان، ممانعت از اعزام زندانی به دادسرا و جایگزینی ویدئو کنفرانس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسن مددی امروز با حضور در ساختمان دادگستری نظرآباد از بخش‌های مختلف دادسرای این شهرستان بازدید و ضمن گفت و گو با کارکنان قضایی و اداری در جریان کیفیت خدمات‌دهی قضایی در دادسرا قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید از بخش‌های تحقیق و اجرای احکام که با همراهی یوسف رزقی رئیس دادگستری و روح الله احمدی دادستان نظرآباد انجام شد،گفت: در دیداری که با همکاران داشتیم بر ضرورت حفظ کرامت متهمان، ممانعت از اعزام زندانی به دادسرا و جایگزینی ویدئو کنفرانس تاکید شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: دادسرای نظرآباد جزو دادسراهای برتر استان در سال 98 بود و عملکرد قابل قبولی دارد اما به منظور ارتقا این مجموعه بر بهبود روند ارجاع پرونده‌ها، کیفیت صدور قرارهای تأمین و امور زندانیان ارشادات لازم ارائه شد.

وی در پایان متذکر شد: بر اساس زمانبندی انجام شده و تکلیف قانونی مندرج در ماده۲۷ قانون آیین دادرسی کیفری دیدارهای سرزده به صورت هفتگی انجام خواهد شد و کلیه دادسراهای استان مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز