خبرگزاری کار ایران

همتی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

بودجه عمرانی استان هرمزگان در سال جاری بالغ بر هزار و شش میلیارد تومان است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۴۶۵

استاندار هرمزگان با اشاره به اعتبارات عمرانی استان در سال‌ جاری، گفت: مجموع بودجه عمرانی استان هرمزگان در بخش های مختلف در سال جاری بالغ بر هزار و شش میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به میزان اعتبارات استان هرمزگان در سال ۹۹ ، عنوان کرد: در سال ۹۹ میزان اعتبارات جاری و هزینه‌ای استان بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: همچنین دولت این اجازه را به دستگاه‌های اجرایی داده تا اعتبارات از محل فروش اموال مازاد دستگاه ها را نیز مورد استفاده قرار دهند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اعتبارات عمرانی استان در سال‌ جاری، افزود: مجموع بودجه عمرانی استان هرمزگان در بخش های مختلف در سال جاری بالغ بر هزار و شش میلیارد تومان است.

همتی تصریح کرد: امیدواریم این بودجه به طور کامل تخصیص یابد تا شاهد روند خوب اجرای طرح های عمرانی در استان باشیم.

وی بر لزوم تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تسریع در صدور مجوزها و تخصیص زمین شرایطی را ایجاد کنند که بتوانیم به خوبی ظرفیت بخش خصوصی را در فعالیت های مختلف به کار بگیریم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر متقاضیان فراوانی برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان وجود دارد که باید به سرعت بستر را برای آنها فراهم و با رفع موانع سرمایه گذاری، شرایط رونق بیشتر اشتغال و تولید در استان را ایجاد کنیم.

همتی تاکید کرد: مدیران باید پاسخگوی مردم باشند و تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های خود بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز