خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی مشکلات اجرایی صورت گرفت؛

نشست منتخبان استان با مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع برق گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۴۳۴

عمده ترین مشکلات شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق گیلان در نشست مدیران عامل این 2 شرکت با منتخبان مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم بررسی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست که حدود 3 ساعت به طول انجامید مشکلات پیش روی تامین آب آشامیدنی، جمع آوری و ساماندهی فاضلاب ، خطوط ضعیف و متوسط انتقال برق به بحث گذاشته و در نهایت راهکارهای ارتقاء خدمات مرتبط با این 2 حوزه ارائه شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گزارشی از وضعیت طرح های این شرکت را ارائه داد و اقدامات به عمل آمده در خصوص مقابله با شیوع بیماری کرونا در گیلان را تشریح کرد.

سید محسن حسینی شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی در روستاهای گیلان را بیش از 77 درصد اعلام کرد و افزود : از مجموع 2 هزار و 60 روستای دارای جمعیت بیشتر از 20 خانوار استان هزار و 584 روستا با 772 هزار و 246 نفر جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و تلاش و برنامه ریزی برای تامین آب شرب 348 روستای باقیمانده در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در گزارشی تعداد مشترکان برق استان در 3 حوزه خانگی، تجاری و صنعتی را یک میلیون و 470 هزار مشترک اعلام کرد و افزود : برق مورد نیاز این مشترکان از طریق 19 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 9 هزار کیلومتر خط انتقال  فشار متوسط تامین می شود.

محمد اسماعیل هنرمند همچنین پیک مصرف برق استان در تابستان 98 را هزار و 598 مگاوات اعلام کرد و تسریع در روند پرداخت بدهی 160 میلیارد تومانی برخی از مشترکان گیلانی را در تامین برق مورد نیاز استان در زمان اوج مصرف موثر دانست.

در ادامه این نشست منتخبان مردم گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فرسودگی شبکه‌های انتقال آب، لزوم ارتقاء کیفی آب آشامیدنی، لایروبی و پاکسازی مخازن آب آشامیدنی روستاها، تسریع در روند احداث تصفیه خانه های نیمه تمام، توزیع عادلانه امکانات برق رسانی، ارتقاء امنیت در خطوط انتقال برق ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز