خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی:

نیروی دریایی ایران دشمن قداره کش را در خلیج فارس به زانو درآورد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۴۸

نماینده ولی فقیه در گیلان به خوش درخشیدن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش ذره ای از آب و خاک وطن را به دشمن نداد و این امر در خاطره ملت ثبت و ضبط است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرماندهان و مربیان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خرد جمعی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا فعالیت می کند.

وی به خوش درخشیدن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش ذره ای از آب و خاک وطن را به دشمن نداد و این امر در خاطره ملت ثبت و ضبط است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حفظ کیان آب های ۳گانه دریای عمان، خلیج فارس و دریای خزر از برنامه های راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: وجود آمادگی لازم برای تمام نیروها حائز اهمیت بوده و این قانون برگرفته از قرآن است.

آیت الله فلاحتی، پرتاب موشک ماهواره بر توسط جمهوری اسلامی ایران را سبب اعجاب قدرت های بین‌المللی دانست و بیان کرد: تمام قدرت های جهانی به اقتدار ایران اسلامی اعتراف کردند.

وی بر آمادگی نیروهای تحت امر تاکید کرد و گفت: آنچه در توان دارید با نیروی جسمی و قوای نظامی در دل دشمنان تان رعب و وحشت ایجاد کنید بنابراین یکی از اهداف رزمایش ها، ایجاد رعب در دل دشمن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نخستین عمل راهبردی در نیروی دریایی راهبردی توجه به آمادگی جسمی، عقیدتی و نظامی نیروهای تحت امر است، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش برای تعلیم و تربیت فنون نظامی دریایی در شمال کشور ایجاد شده است.

آیت الله فلاحتی، صیانت از مرزهای عقیدتی نیروهای خودی دومین عمل راهبردی در نیروی دریایی راهبردی محسوب می شود، یادآور شد: جوانان نیروی دریایی مانند آهن گداخته از سواحل مکران، خلیج فارس و دریای عمان دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در خلیج فارس مانند موش آب کشیده هستند، اظهار کرد: حضور آمریکا برای جبران شکست هایش در منطقه است.

امام جمعه رشت، ذلیل شدن آمریکا را به دلیل شکست های پی در پی در منطقه عنوان کرد و افزود: امروز تمام قدرت های جهانی در حوزه جنگ نرم جرات ندارند نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به جایگاه رفیع نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، نیروی دریایی ایران دشمن قداره کش را در خلیج فارس به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ، خواستار خودصیانتی از منابع داخلی توسط فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و تصریح کرد: تربیت جوانان برای مدیریت آینده جامعه باید در برنامه ها لحاظ شود.

وی با بیان اینکه ماموریت بزرگ ما استفاده از تجربه کهن گذشته و انتقال آن به آیندگان است، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، آمادگی میدانی و اراده را با عقیده جمع کردیم.

مردم یاری سرلوحه برنامه های نیروی دریایی ارتش

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت نیز در دیدار مذکور با ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز گفت: ۷۰ درصد بدنه کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت آموزش می بینند و به یگان های مربوطه اعزام می شوند.

امیر دریادار دوم آریا شفقت‌رودسری با اشاره به امدادرسانی‌کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت به مسافران جا مانده در برف سال گذشته گیلان، بیان کرد: در بارش برف سال گذشته، خودروهای سنگین، تخته های پتو و غذا بین مسافران جا مانده توزیع شد.

وی به تلاش های انجام شده فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بخش های مختلف بیمارستان ولیعصر(عج) را برای پذیرش بیماران کرونایی به عنوان یکی از سه بیمارستان معین در رشت آماده کردیم ضمن اینکه اعزام کادر پزشکی به دیگر مراکز درمانی گیلان از دیگر فعالیت ها در این زمینه است.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با اشاره به همکاری این مرکز در اجرای طرح مواسات، تصریح کرد: تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی توسط کارکنان مرکز مذکور تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

شفقت رودسری برگزاری کلاس های مجازی تلاوت قرآن را از برنامه های فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در ماه مبارک رمضان برشمرد و یادآور شد: بیش از ۵۰ گروه تلاوت و تفسیر قرآن به منظور بهره مندی کارکنان و خانواده های آنها در شبکه های اجتماعی تشکیل دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز