خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خبر داد:

نوسازی ناوگان راهداری تداوم می یابد/ الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۳۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری، از تداوم نوسازی ناوگان این حوزه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه مراسم الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه براین این تعداد دستگاه ماشین آلات، هشت دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر شامل لودر،  بیل مکانیکی و همچنین گریدر بزودی به ناوگان راهداری استان افزوده خواهد شد.

وی عمر متوسط ناوگان راهداری استان را در حال حاضر حدود  ۲۲ سال  عنوان و بیان کرد: با وجود افزوده شدن ۹ دستگاه ماشین آلات جدید ، همچنان عمر متوسط این ماشین آلات ۲۲ سال است در حالی که برای به‌روز رسانی، باید عمر ناوگان را به زیر ۱۰ سال برسانیم.

اکبری مقدم با تأکید بر اهتمام برای به‌روز رسانی ناوگان راهداری استان گفت:  در همین راستا،  توافقنامه ای بین استانداری و سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای کشور تنظیم می شود که براساس توافقنامه با استفاده از منابع استانی و ملی شاهد نوسازی و تجهیز هرچه سریع تر ناوگان راهداری باشیم و عمر متوسط ماشین آلات را  به زیر ۱۰ سال برسانیم.

وی خاطرنشان کرد:  ۱۷ دستگاه ماشین آلات برای حوزه راهداری استان از اعتبارات سال ۹۸  تهیه شده اند که امروز ۹ دستگاه آن به ناوگان راهداری الحاق شد و  امسال در بودجه ۹۹ نیز پیش بینی های لازم را انجام می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز