خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بندرعباس:

از مردم می خواهم به صورت گمنام دست نیازمندان را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۰۹

مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان هرمزگان اجرا و در قالب آن بیش از ۳۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، صبح امروز در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که باید در کنار ویروس منحوس کرونا، فرصت‌های جدیدی ایجاد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی، ادامه داد: در روایات آمده که در هر بلایی نعمتی است، ازاین‌رو همیشه باید فرصت‌ها را شناسایی و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم. همچنان که می‌بینیم امروز به‌واسطه این ویروس منحوس در کشورمان نعمت‌های فراوانی نیز نصیب ملت می‌شود که نمونه بارز آن کمک‌های مؤمنانه در قالب رزمایش همدلی و مواسات است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ما در مقابله با کرونا کمترین آسیب را میان کشورها متحمل شدیم، تصریح کرد: ملت و دولت ما در فشارهای حداکثری تحریم‌ها برای روزهای سخت آبدیده شده بودند، همچنین ما مردم هوشمندی داریم که می‌دانند کجا به میدان وارد شوند و کجا مشغول کار خود باشند.

عبادی افزود: صدام در دوران دفاع مقدس تهدید می‌کرد که نماز جمعه تهران را مورد حمله قرار می‌دهد و اتفاقاً در همان روزها مردم بیشتر برای اقامه نماز جمعه می‌آمدند، در جریان کرونا هم مردم ما هوشمندانه عمل کرده و در کنار هم بودند، هیچ زمان این اندازه همدلی ملت و دولت در کنار هم را نداشتیم و به‌واسطه این همدلی دشمن نمی‌تواند به صفوف مردم نفوذ کند.

وی بیان کرد: در این دوران سخت شاهد همراهی و تلاش‌های مجدانه کارگزاران نظام و حضور هوشمندانه مردم هستیم و این نعمت بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: امسال رنگ و بوی اکرام در جامعه ما متفاوت بوده و تبدیل به یک رزمایش شده است، ما اثرات اکرام را در قالب رزمایش همدلی و مواسات که به دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اجرا می‌شود، در جامعه می‌بینیم. خوشبختانه در سال جاری کمترین احساس مشکلات معیشتی را در خانواده‌های نیازمند داریم.

عبادی با اشاره به اینکه مردم ما در این رزمایش همدلی در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده و پای‌کار آمدند، اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی، بیش از ۱۰ میلیارد تومان از کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قالب بیش از ۳۲ هزار بسته معیشتی تهیه‌شده و در این ماه مبارک میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه  اولویت توزیع بسته‌های معیشتی با افرادی است که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و از جایی کمکی نمی‌گیرند، افزود: از مردم عزیزمان می‌خواهم که در این ماه مبارک از نیازمندان غافل نشده و به‌صورت گمنام دست آشنایان و همسایگان آسیب‌دیده خود را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پایان گفت: مردم ما باید تمرین کنند و کم‌کم خود را با شرایط پیش‌آمده وفق دهند، ما باید با رعایت فاصله اجتماعی با این ویروس زندگی کنیم تا روزبه‌روز کاهش یافته و شرایطی به وجود آوریم که افزایش آمار مبتلایان را نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز