خبرگزاری کار ایران

توزیع ۸۲۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال بین نیازمندان تایباد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۹۳

رییس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: از ۲۵ فروردین ماه تاکنون ۸۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در قالب طرح «همای رحمت و دست یار» بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

غلامرضا صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد اظهار کرد: امروز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر تعداد 200 بسته ارزاق برنج، روغن، رب، چای، ماکارونی، قند، حلوا شکری، کرم کارامل، حبوبات، خرما، گوشت مرغ و گوسفند بین جامعه هدف توزیع شد.

وی افزود: این طرح خداپسندانه در شهرستان تایباد با همت مجمع خیرین هلال مهربانی و همکاری مجمع خیرین حضرت ولی عصر (عج ) بین خانواده‌های نیازمند تشیع و تسنن در مناطق محروم توزیع شده است.

صیادی بیان کرد: در این بازه زمانی این مدیریت در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا یک پک بهداشتی شامل ماسک و مایع شستشوی دست را به خانواده‌های هدف اهدا کرد.

وی با اشاره به خدمات جهادی امدادگران هلال احمر در شرایط بحران، مطرح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون جمعی از بانوان و آقایان خیر و نیکوکار این نهاد امدادی تعداد 68 هزار عدد ماسک قابل شستشو را تولید کرده و همراه با ۱۲ هزار و ۴۰۰ لیتر مایع شستشوی دست و مایع ضدعفونی توسط تیم‌های عملیاتی به صورت خانه به خانه در سطح شهرستان توزیع کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد اعلام کرد: این مدیریت در راستای اجرای طرح رزمایش مساوات و همدلی و کمک مومنانه اقشار آسیب‌پذیر در سطح شهرستان به ویژه مناطق دورافتاده و حاشیه شهر را شناسایی و اقدام به توزیع ارزاق می‌کند در این طرح خانواده‌های فاقد شناسنامه نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز