خبرگزاری کار ایران

اختصاص بیش از ١۵٠ میلیارد ریال تسهیلات به جهاد کشاورزی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۸۷

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور از اختصاص بیش از ١۵٠ میلیارد ریال تسهیلات به خط اعتباری مکانیزاسیون این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور ، محمدعلی فرهمندراد در تشریح این خبر گفت: در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی، این شهرستان دارای تسهیلاتی معادل ١۵میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان با نرخ ترجیحی ١۵ درصد در سال جدید است.

وی افزود: این تسهیلات در زیر بخش‌های زراعت، باغبانی، دام وطیور، شیلات و آبزیان و با بازپرداخت ۵ ساله برای ادوات و ماشین آلات سبک و متوسط و ٧ ساله برای ادوات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین پرداخت می‌شود. 

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال جهش تولید، اظهار داشت: در راستای استمرار توفیقات چشمگیر حاصله در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل ارتقای بهره‌وری بخش کشاورزی شهرستان و با عنایت به تأکیدات وزیر جهاد کشاورزی بر تداوم خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی، در راستای هدفمند کردن توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و اجرای پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی، تسهیلات خط اعتباری شماره‌ ٨ مکانیزاسیون کشاورزی به مبلغ ١۵ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان برای سال‌جاری ابلاغ شد‌.

فرهمند راد با اظهار امیدواری بیان داشت: با توجه به اهداف طرح جامع مکانیزاسیون کشاورزی و ضرورت عملیاتی شدن پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی مبتنی بر برنامه‌های اولویت‌های بخش تولیدی نظیر توسعه کشت‌های نشائی و ارتقای بهره‌وری آب، کشاورزی حفاظتی، ارتقای مکانیزاسیون محصولات صنعتی، توسعه مکانیزاسیون باغبانی و گلخانه‌ها و مکانیزاسیون گیاهان دارویی اقدامات مقتضی برای جذب کیفی سهمیه ابلاغی و ارائه گزارش عملکرد در قالب فرمت‌های ارسالی مطابق سنوات گذشته اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز