خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شاهد پدیده باغ خواب ها به جای کارتن خواب ها در قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۶۵

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شهر قزوین کارتن خواب نداریم اما به دلیل حاشیه نشینی و وجود باغستان ها شاهد گسترش " باغ خواب ها " در اطراف شهر هستیم که برای آن باید تدبیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و امور خانواده عصر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

مهدیه سادات قافله باشی در این جلسه با اشاره به همکاری خوب شورای شهر و شهرداری در تأمین امکانات مورد نیاز معتادان متجاهر اظهار داشت: با رویکرد فرهنگی اعضای شورای شهر معمولاً در حوزه اجتماعی بیشترین همکاری از سوی این شورا و شهرداری صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: اخیراً برای تأمین مکانی برای کودکان کار و خیابانی یک مکان مناسب به ارزش ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار متولیان قرار گرفته تا برای ساماندهی این افراد اقدام شود که این همراهی در شرایط بد مالی شهرداری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

قافله باشی یادآور شد: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر قزوین و توسعه حاشیه نشینی متأسفانه در شهر قزوین شاهد گسترش " باغ خواب‌ها " به جای کارتن خواب هستیم که این پدیده می‌تواند آسیب های جدی داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: موضوع تکدی گری و معتادان متجاهر از پدیده‌های مهمی است که اگر درست و منطقی ساماندهی نشود می‌تواند هزینه‌های سنگینی به خانواده‌ها و استان وارد کند.

قافله باشی گفت: علیرغم این که گرمخانه‌ها برای نگهداری معتادان متجاهر با هزینه سنگینی از سوی شهرداری ایجاد شده؛ اما به نظر می‌رسد از این ظرفیت بخوبی استفاده نمی‌شود که باید برای آن برنامه ریزی و تدبیر کنیم.

وی آمادگی شورای شهر قزوین را برای همراهی در ساماندهی کودکان کار هم اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز