خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی فردیس:

لزوم احصای مدارس ایمن با همکاری سازمان نظام مهندسی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۲۹

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: لازم است با همکاری سازمان نظام مهندسی استان البرز مدارس ایمن شهرستان فردیس را برای استفاده در مواقع بحرانی احصاء کنیم.

به گزارش ایلنا، سید حسن افتخاریان امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان فردیس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط شهرداری و دیگر ارگان های خدمات رسان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: حفظ جان شهروندان بیش از هر موضوعی برای مدیریت شهری اهمیت دارد و در این راستا مدیریت شهری تا ریشه کن شدن این ویروس از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است با همکاری سازمان نظام مهندسی مدارس ایمن فردیس احصا شود‌، اضافه کرد: با این اقدام می توانیم این مدارس را در مواقع بحرانی به شهروندان اطلاع رسانی کنیم تا به آنجا مراجعه کنند.

افتخاریان با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای تجهیز بیمارستان این شهرستان همکاری می کند، عنوان کرد: لازم است با توجه به شرایط ویژه فردیس از لحاظ تراکم جمعیتی و ترافیک برای احداث و تجهیز بیمارستان با وزارت بهداشت مکاتبه شود.

وی در بخش دیگری ضمن اعلام همکاری مدیریت شهری فردیس با جمعیت هلال احمر شهرستان فردیی در راستای آموزش امداد رسانی، گفت: فرهنگ‌سراها و سالن های ورزشی فردیس برای آموزش هلال احمر آماده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با تاکید بر لزوم توجه به باز آفرینی شهری در فردیس، خاطرنشان کرد: حفظ جان شهروندان برای مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز