خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

احداث شهرک شیرینی معرف محصولات سنتی قزوین است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۷۶

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: صنعت شیرینی سنتی در قزوین، قدمت زیادی دارد و باید با راه اندازی شهرک شیرینی، گامی در جهت معرفی آن برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی در جلسه هماهنگی راه اندازی شهرک شیرینی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شیرینی سنتی قزوین با قدمتی چند صد ساله، تنوع و طعمی مثال زدنی، سال‌هاست که کام مردمان قزوین و سایر استان‌ها را شیرین می‌سازد. 

معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: قزوین با وجود باغستان‌هایی که تامین کننده مواد اولیه این شیرینی‌ها به شمار می‌رود، بستری مناسب برای تولیدکنندگان و فعالان این کسب و کار فراهم کرده است و باید به صورت ویژه از این صنعت حمایت کرد. 

قبادی تصریح کرد: استان قزوین با حضور و مشارکت تولیدکنندگان توانمند می‌تواند سهم عمده‌ای از بازار شیرینی را به خود اختصاص دهد و باید فعالان بخش خصوصی و صنعتگران استان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

در این جلسه مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و همچنین اعضای اتحادیه قنادان استان حضور داشتند و نظرات خود را برای پیگیری و احداث شهرک شیرینی جهت معرفی شیرینی سنتی قزوین ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز