خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛

فعالیت سامانه جدید بارشی جدید از امروز در آذربایجان شرقی/احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن، مسیل‌ها و رودخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۵۴

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر و شب امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد امیدفر در گفت‌وگو باخبرنگاران گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی ناپایدار از بعد از‌ظهر و شب امروز است که نفوذ و فعالیت سامانه بارشی موجب ابرناکی، رگبار باران و رعدوبرق و  در نواحی مستعد، بارش تگرگ خواهد بود.

وی افزود: شدت فعالیت این سامانه روز یکشنبه و بیشتر در نواحی شرقی استان خواهد بود و فعالیت آن تا روز سه شنبه تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در نواحی شمالی و شرقی استان، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن، مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش بینی می‌شود.

امیدفر بیان کرد: دمای هوای استان تا امروز سیر افزایشی داشته اما از امروز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت؛ روزهای یکشنبه و دوشنبه با کاهش نسبی دما روبه‌رو خواهیم بود و سپس از روز چهارشنبه، بار دیگر دماها افزایش خواهد یافت. 

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، دمای تبریز در گرمترین زمان، مثبت ۲۲ و در خنک ترین زمان، مثبت ۱۰ گزارش شده است؛ دمای فعلی تبریز نیز ۱۸ درجه بالای صفر گزارش شده که نسبت به روز گذشته، چهار درجه گرمتر شده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، جلفا با دمای مثبت ۲۶ گرمترین شهر استان و ورزقان با دمای مثبت سه درجه خنک ترین شهر استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز